Mindent játékokról és fejlesztésről

Developer Pixie

Developer Pixie

Beszámoló: Veletech 2017

2017. április 15. - Developer Pixie

Múlthét hétvégén került megrendezésre a 2017-es Veletech a Millenárisban, és természetesen kint voltunk! :) 

 

veletech-kiallitas1.jpg

 

Egyrészről nagyon kíváncsi voltam, mert korábban még sosem volt szerencsém kimenni a Veletech-re, másrészről egyértelműen ott volt a helyem, hiszen kiállított az Ingame, méghozzá VR multiplayer játékot. Emelett kint volt a Queens of Game is, úgyhogy nem is volt kérdés :) 

Korán érkeztem, épp ezért nem hangolódtam le, mikor megláttam, mennyire kevesen vannak. Azonban ahogy teltek-múltak az órák, az emberek csak nem lettek többen. Sajnos azt kell mondjam, hogy a kiállítás nem volt túl sikeres, és ezt még az 1000 Ft-os belépő sem tudta megváltoztatni. Jóhír viszont, hogy a bulit most is mi szolgáltattuk, ugyanis a legnagyobb sor végig az Ingame VR játékához állt. Szinte egész nap masszív 1-2 órás sorok voltak, úgyhogy egy dolog biztos: a VR még mindig nagyon érdekli az embereket. 

 

img_20170408_121600.jpg

 

Emellet nagyon jó volt látni a sok családot, ahogy a gyerekek lelkesen próbálgatják a játékokat. Igaz, hogy az egész kiállítás sokkal kisebb volt idén, de azért még így is akadt sok-sok jó dolog, amit ki lehetett próbálni (például drónsimogató - bár megvallom, én egyet sem simogattam).

 

img_20170408_121734.jpg

 

Mondjuk azok után, hogy 16 percet bolyongtam, mire megtaláltam a helyes bejáratot, nem annyira csodálkoztam azon, hogy ennyire kevesen voltak. Sehol egy plakát, vagy hirdetőtábla, az egész teljesen el volt dugva. A nagyszínpadon azonban izgalmas előadásoknak lehettünk fültanúi, én pont az egyik legjobban témába illőt kaptam ki (pedig esküszöm, nem terveztem el), és ez pedig Gáspár József esport előadása volt. Mindenről esett szó, játékosokról, esportról és ami a legjobban bejött, arról, hogy milyen nehéz profi női játékosnak lenni. Pozitív csalódás volt, hogy valaki magától is nekiállt ilyen nehéz dolgokról beszélni. 

 

img_20170408_121922.jpg

 

És persze ami az egész nap fénye volt, hogy együtt voltunk végre Bejjával és Sophiaso-val. Gyorsan szelfiztünk is egyet :P 

 

17796517_788169924686419_92143592000625337_n.jpg

 

Mindesetre legközelebb azért átgondolom, hogy elmegyek-e a Veletech-re :D 

 

Ha tetszett a beszámoló, olvasd el a többi eseményről írt cikket is, és keress fel Facebook-on, hogy ne maradj le semmiről! 

A bejegyzés trackback címe:

https://developerpixie.blog.hu/api/trackback/id/tr6712428869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása