Mindent játékokról és fejlesztésről

Developer Pixie

Developer Pixie

Magamról

2016. szeptember 17. - Developer Pixie

Lány vagyok, geek, gamer, játékfejlesztő és szociológus. 

Ezt a blogot azért indítottam, mert szeretném ha a játékfejlesztést többen is megismernék, meg akarom mutatni, mi van a kulisszák mögött. Azt gondolom, hogy ezt a szakmát csak fanatikusan lehet csinálni, viszont mindenki előtt nyitva áll, hogyha elég elszánt az illető - épp ezért szeretném hangsúlyozni, hogy a nőknek is helye van a játékok, és a fejlesztés világában egyaránt. 

Én magam jelenleg producerként dolgozom, és tagja vagyok a Queens of Game csoportnak. A blogon több rovatot is indítottam - bár még nagyon friss az egész - olvashattok majd játékbemutatókat- és elemzéseket, játékfejlesztésről szóló cikkeket és eseménybeszámolókat, valamint szociológiai jellegű írásokat is, hiszen nem hazudtolhatom meg magam :) 

Ha van olyan téma, amiről szívesen olvasnátok, írjátok meg! Amennyiben tetszik a blog, csatlakozzatok a Facebook csoportomhoz is: 

https://www.facebook.com/developerpixie/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://developerpixie.blog.hu/api/trackback/id/tr3711716597
süti beállítások módosítása